

Mer tid hos kunder.
Mindre tid på kontoret.
Entré Office: Det enkle forretningssystemet for håndverkerbedrifter.
Prøv gratis i 30 dager og oppdag hvor mye bedriften din kan spare!


Mer tid hos kunder.
Mindre tid på kontoret.
Entré Office: Det enkle forretningssystemet for håndverkerbedrifter.
Prøv gratis i 30 dager og oppdag hvor mye bedriften din kan spare!
Moderne skyløsning | Fra 99,- pr mnd
Hele kontoret i lommen
Med Entré Office har du alltid tilgang på systemet. På mobilen, på nettbrettet eller på PC. Flere enn 15.000 håndverkere benytter i dag våre mobile løsninger.

Ordrehåndtering
Samle alt materiell og timer på en arbeidsordre ved hjelp av ferdige bransjeprislister som alltid er oppdatert.

Tidsplanlegging
Planlegg arbeidsordren på montøren og den blir synlig i kalenderen på hans nettbrett/mobil. Ferie, fravær etc planlegges med tydelige fargekoder.

Sjekklister
Bransjespesifikke sjekklister gjør dokumentasjonsjobben enklere.


Kundereskontro og regnskapskontroll
Hjelper deg å holde kontroll på at kundene betaler fakturaer i tide. Gode løsninger for automatiske overføringer til din regnskapsførers system.

Timeregistrering
Registrer timer direkte når du er på arbeidsplassen. En registrering gir underlag til både arbeidsordre og lønn.

Artikkelhåndtering
Aktuelle prislister for din bransje oppdateres automatisk. Også mulighet for EDI følgeseddel fra grossist som oppdaterer materiellet på ordren/ fakturaunderlaget.

Digitale signaturer
Kundens godkjenning rett på skjermen - og rett inn i systemet.
Hele kontoret i lommen
Med Entré Office har du alltid tilgang på systemet. På mobilen, på nettbrettet eller på PC. Flere enn 15.000 håndverkere benytter i dag våre mobile løsninger.

✔️ Ordrehåndtering
Samle alt materiell og timer på en arbeidsordre ved hjelp av ferdige bransjeprislister som alltid er oppdatert.
✔️ Tidsplanlegging
Planlegg arbeidsordren på montøren og den blir synlig i kalenderen på hans nettbrett/mobil. Ferie, fravær etc planlegges med tydelige fargekoder.
✔️ Sjekklister
Bransjespesifikke sjekklister gjør dokumentasjonsjobben enklere.
✔️ Kundereskontro og regnskapskontroll
Hjelper deg å holde kontroll på at kundene betaler fakturaer i tide. Gode løsninger for automatiske overføringer til din regnskapsførers system.
✔️ Timeregistrering
Registrer timer direkte når du er på arbeidsplassen. En registrering gir underlag til både arbeidsordre og lønn.
✔️ Artikkelhåndtering
Aktuelle prislister for din bransje oppdateres automatisk. Også mulighet for EDI følgeseddel fra grossist som oppdaterer materiellet på ordren/ fakturaunderlaget.
✔️ Digitale signaturer
Kundens godkjenning rett på skjermen - og rett inn i systemet.
Tiden jeg sparer, bruker jeg på befaringer, anbud og flere jobber. Opplegget har også gitt økt takt på utfakturering, så det blir raskere flow på pengene.
Her tar vi inn ordre, bestiller materiell, fører timer og fakturerer. Det er ingen tvil om at jeg har spart mye tid på dette. Nå kan jeg være mer ute hos kundene på jobb, og har fått mer fritid.
La oss hjelpe deg med en enklere firmadrift
Legg igjen kontaktinformasjon, så kontakter vi deg for å avtale tid for en hyggelig og helt uforpliktende prat.
Foto: Stefanie Padtberg/Padtberg Photography