Mer tid hos kunder.

Mindre tid på kontoret.

Entré Office: Det enkle forretningssystemet for håndverkerbedrifter.

Prøv gratis i 30 dager og oppdag hvor mye bedriften din kan spare!

Mer tid hos kunder.

Mindre tid på kontoret.

Entré Office: Det enkle forretningssystemet for håndverkerbedrifter.

Prøv gratis i 30 dager og oppdag hvor mye bedriften din kan spare!

Moderne skyløsning | Fra 99,- pr mnd

Hele kontoret i lommen

Med Entré Office har du alltid tilgang på systemet. På mobilen, på nettbrettet eller på PC. Flere enn 15.000 håndverkere benytter i dag våre mobile løsninger.

Ordrehåndtering

Samle alt materiell og timer på en arbeidsordre ved hjelp av ferdige bransjeprislister som alltid er oppdatert.

Tidsplanlegging

Planlegg arbeidsordren på montøren og den blir synlig i kalenderen på hans nettbrett/mobil. Ferie, fravær etc planlegges med tydelige fargekoder.

Sjekklister

Bransjespesifikke sjekklister gjør dokumentasjonsjobben enklere.

Kundereskontro og regnskapskontroll

Hjelper deg å holde kontroll på at kundene betaler fakturaer i tide. Gode løsninger for automatiske overføringer til din regnskapsførers system.

Timeregistrering

Registrer timer direkte når du er på arbeidsplassen. En registrering gir underlag til både arbeidsordre og lønn.

Artikkelhåndtering

Aktuelle prislister for din bransje oppdateres automatisk. Også mulighet for EDI følgeseddel fra grossist som oppdaterer materiellet på ordren/ fakturaunderlaget.

Digitale signaturer

Kundens godkjenning rett på skjermen - og rett inn i systemet.

Hele kontoret i lommen

Med Entré Office har du alltid tilgang på systemet. På mobilen, på nettbrettet eller på PC. Flere enn 15.000 håndverkere benytter i dag våre mobile løsninger.

Ordrehåndtering

Samle alt materiell og timer på en arbeidsordre ved hjelp av ferdige bransjeprislister som alltid er oppdatert.

Tidsplanlegging

Planlegg arbeidsordren på montøren og den blir synlig i kalenderen på hans nettbrett/mobil. Ferie, fravær etc planlegges med tydelige fargekoder.

Sjekklister

Bransjespesifikke sjekklister gjør dokumentasjonsjobben enklere.

Kundereskontro og regnskapskontroll

Hjelper deg å holde kontroll på at kundene betaler fakturaer i tide. Gode løsninger for automatiske overføringer til din regnskapsførers system.

Timeregistrering

Registrer timer direkte når du er på arbeidsplassen. En registrering gir underlag til både arbeidsordre og lønn.

Artikkelhåndtering

Aktuelle prislister for din bransje oppdateres automatisk. Også mulighet for EDI følgeseddel fra grossist som oppdaterer materiellet på ordren/ fakturaunderlaget.

Digitale signaturer

Kundens godkjenning rett på skjermen - og rett inn i systemet.

Vi er veldig fornøyde med løsningen. Den er enkel å bruke. Den øker effektiviteten, reduserer papirforbruket og gir oss bedre kontroll og oversikt.

Roger Olsen

Daglig leder, Gamlebyen Elektriske AS

Med Entré Office har vi frigjort interne administrative ressurser og er nå i stand til å utføre flere montøroppdrag.

Jonny Holen

Installatør, MR Elektro

Prøv gratis i 30 dager

Vil du vite mer om hvordan Entré Office kan gjøre firmadriften enklere og tryggere? Legg igjen kontaktinformasjon, så kontakter vi deg for en hyggelig og uforpliktende prat.

Foto: Stefanie Padtberg/Padtberg Photography